Tévémegosztó- Médiapiac, 2014.július-augusztus

A Médiapiac című folyóirat 2014.július-augusztusi számának 47 .oldalán látható egy oszlopgrafikon. Azt ábrázolja, hogy mennyire vagyunk elégedettek az egyes médiatípusokkal. Az " Általános szórakoztató tv-csatornák" kategóriában az elégedettség 50 százalékos.

Bevallom, nagyobb számra számítottam.

Szóval, a megkérdezettek fele szereti az RTL Klubot meg a TV2-t, a másik fele meg nem. Gyanítom, hogy a tulajdonosok eredetileg is így tervezték. Az már más kérdés, hogy ha egy média-típusnak ennyire alacsony az elégedettségi mutatója, miért tettek szert ekkora befolyásra a magyar kulturális életben? Százak egzisztenciája függ attól, behívják-e zsűrizni a tehetségkutatóba. Persze, a siker mindig keveseké...
50 százalék. Ez pont arra elég, hogy kommercializálódjanak ezek a csatornák. Mert meg kell tartani a közönséget, állandóan növelni kell az adrenalinszintet, ez pedig csak úgy megy, ha egyre izgalmasabbak és izgalmasabbak vagyunk. Ez pedig csak úgy valósítható meg, ha mindent fokoznak.
Még az éhséget is. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mindent radíroz mindenről

Futball:Kikínlódtuk.Magyarország-Koszovó 2-0

Történelem:Jugoszlávia a második világháború után