Növekvő hirdetési tarifák- Világgazdaság,2018.június 6.
Amint azt a Világgazdaság üzleti napilap 2018.június 6-i száma hírül adja, a magyar média hirdetési tarifái 2015-2018.között jelentősen emelkedtek. A cikk szerint a print felületek esetében 11,4 az online platform esetében 16,5, míg a televíziók esetében átlagosan 55,4 százalékkal emelkedtek a hirdetések árai. A leggyorsabban növekvő szegmens a köztéri reklámfelületek piaca, ahol is 78 százalékkal nőtt a tarifa.
A Világgazdaság cikke arra már kevésbé tér ki, hogy mit is jeleznek ezek a megnövekedett árak. Jelzik egyfelől azt, hogy a nagyvállalatok egyre többet hajlandók áldozni hirdetésekre- mert muszáj. Ráadásul egyre több kis- és középvállalat ismeri fel a hirdetés fontosságát.
Hajrá.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX
Ez nem hirdetés, csak nézz át erre az oldalra, ha van időd.penzugyitanacsok.blogspot.com
A Világgazdaság cikke arra már kevésbé tér ki, hogy mit is jeleznek ezek a megnövekedett árak. Jelzik egyfelől azt, hogy a nagyvállalatok egyre többet hajlandók áldozni hirdetésekre- mert muszáj. Ráadásul egyre több kis- és középvállalat ismeri fel a hirdetés fontosságát.
Hajrá.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX
Ez nem hirdetés, csak nézz át erre az oldalra, ha van időd.penzugyitanacsok.blogspot.com
Megjegyzések
Megjegyzés küldése