Fricz Tamás szerint ez kell a FIDESZ-KDNP győzelméhez- Magyar Nemzet,2020.január 31.
A Magyar Nemzet 2020.január 31-i számában, a 11.oldalon olvashatunk egy nagyon szívem szerint való írást Fricz Tamás politológus tollából(Fricz Tamás: Polgári Magyarországot építünk.Négy pontban a szükséges és végrehajtható változtatásokról 2022-ig.) A cikk 4 pontba szedve tárgyalja,mire is volna szüksége a FIDESZ-KDNP-nek ahhoz, hogy megnyerje a 2022. évi választást. A 4 pont röviden összefoglalva:
1. A közös értékek, a közös politikai eszmék tudatosítása.
2. A középosztályosodás erősítése és kommunikációban történő hangoztatása
3. A klímavédelem okos, higgadt tárgyalása, ellentétben a baloldal radikális stílusával.
4. A pártszövetség kommunikációjának modernizálása.
Olvasván Fricz Tamás kitűnő cikkét, különösen hiányolom az elsőt és az utolsót. Véleményem szerint a FIDESZ-KDNP eszmeileg kissé felhígult, jónéhány olyan ember került be a pártba, akik nem nevezhetők sem konzervatívnak, sem igazi kereszténynek. Az utolsó ponthoz pedig csak annyit: a budapesti főpolgármester-választáskor Tarlós Istvánnak nem volt választási Facebook-oldala. Ez luxus. Ahogy Fricz Tamás is írja, több százezer fiatal szavazóval kell számolnia annak, aki manapság politikára adja a fejét. Ez igényli az internetes kapcsolatteremtés alapos fejlesztését.
Ámde- és erre Fricz Tamás is rámutat- a személyes találkozások lehetőségét is növelni kell. Van Magyarországon egy réteg- az 55-70 éves nyugdíjasok, akik kommunikáció szempontjából magukra vannak hagyva. Az internetet ismerik ugyan, de nem szívesen használják, a televízióknak és nyomtatott médiatermékeknek pedig már nem hisznek, túl sokszor verték át őket a mindenféle médiamunkások.Ezt a réteget személyesen kell felkeresni, meghallgatni a problémáikat.
Úgyhogy lesz feleadata 2022-ig a magyar konzervatív oldalnak. De addig még van sok idő, és jobboldali emberből, mozgósítható támogatóból is van elég.
Megoldják.
1. A közös értékek, a közös politikai eszmék tudatosítása.
2. A középosztályosodás erősítése és kommunikációban történő hangoztatása
3. A klímavédelem okos, higgadt tárgyalása, ellentétben a baloldal radikális stílusával.
4. A pártszövetség kommunikációjának modernizálása.
Olvasván Fricz Tamás kitűnő cikkét, különösen hiányolom az elsőt és az utolsót. Véleményem szerint a FIDESZ-KDNP eszmeileg kissé felhígult, jónéhány olyan ember került be a pártba, akik nem nevezhetők sem konzervatívnak, sem igazi kereszténynek. Az utolsó ponthoz pedig csak annyit: a budapesti főpolgármester-választáskor Tarlós Istvánnak nem volt választási Facebook-oldala. Ez luxus. Ahogy Fricz Tamás is írja, több százezer fiatal szavazóval kell számolnia annak, aki manapság politikára adja a fejét. Ez igényli az internetes kapcsolatteremtés alapos fejlesztését.
Ámde- és erre Fricz Tamás is rámutat- a személyes találkozások lehetőségét is növelni kell. Van Magyarországon egy réteg- az 55-70 éves nyugdíjasok, akik kommunikáció szempontjából magukra vannak hagyva. Az internetet ismerik ugyan, de nem szívesen használják, a televízióknak és nyomtatott médiatermékeknek pedig már nem hisznek, túl sokszor verték át őket a mindenféle médiamunkások.Ezt a réteget személyesen kell felkeresni, meghallgatni a problémáikat.
Úgyhogy lesz feleadata 2022-ig a magyar konzervatív oldalnak. De addig még van sok idő, és jobboldali emberből, mozgósítható támogatóból is van elég.
Megoldják.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése