Mit jelentett nekem Alain Delon?

 2024.augusztus 18-án elhunyt az egyetemes filmtörténet egyik legnagyobb alakja,Alain Delon. Mivel nem vagyok sem filmkritikus,sem filmesztéta,csak azt írnám le nagyon röviden,hogy nekem,mint egyszerű nézőnek,mit is jelentett Alain Delon.

1. Egy igazi 20.századi vagány volt,olyan színész,akit remek külsővel és elképesztő személyiséggel áldott meg a sors,ugyanakkor játszani is tudott. Méghozzá jól.

2. A két kedvenc filmem,amiben láttam:a Borsalino és a Zsarutörténet. A Fekete tulipánért annyira nem rajongtam,úgy éreztem,túlzottan is a sármjára és nem a játékára volt kihegyezve.

3. Egy igazi européer volt,aki bejátszotta a kontinenst. Ugyanakkor mindig volt benne valami franciás.

Nekem ezt jelentette Alain Delon. Nyugodjék békében!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A trianoni béke, más nézőpontból

Környezetvédelem és adórendszer- ritkán hallunk erről a médiában

Futball:Kikínlódtuk.Magyarország-Koszovó 2-0