Az ukrán média szerint a Ferencváros szerencsével szerzett pontot

 A Ferencváros labdarúgócsapata 2-2-t játszott a Dinamo Kijevvel BL-meccsen. A Fradi a második félidőben szerzett két góllal egyenlített. 
Az ukrán média túlnyomó többsége az egész meccsen a Dinamo Kijevet látta jobbnak, szerintük a Ferencváros csak szerencsével szerzett pontot, illetve, a Dinamo Kijev engedte ki kezéből a győzelmet. 

Én nem tudom, ezek az újságírók melyik meccset nézték, én nem ezt láttam. Én bizony úgy számoltam,hogy a 2.félidőben a Kijev 0 kapuralövést eresztett meg. Akkor meg milyen alapon beszél az ukrán média "az utolsó pillanatban elvesztett három pontról"?

Szerintem a helyes értékelés ez:az első félidő a Dinamo Kijevé volt,a második játékrész a Ferencvárosé. Tehát igazságos a döntetlen. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mindent radíroz mindenről

Futball:Kikínlódtuk.Magyarország-Koszovó 2-0

Történelem:Jugoszlávia a második világháború után